What the Washington Post Didn’t Tell You About the Daily Caller’s Senate Sex Story

<!DOCTYPE html PUBLIC “-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN” “http://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd”>

On Monday, the Washington Post published an article that undermined a November report from the conservative Daily Caller alleging that Sen. Robert Menendez (D-N.J.) stiffed two prostitutes who had provided services to him during a trip to the Dominican Republic. Menendez has repeatedly denied the Caller‘s account, and the Post noted that one of the two women said she was paid to make up the claims and had never met the senator. The paper reported:

The woman said a local lawyer had approached her and a fellow escort and asked them to help frame Menendez and a top donor, Salomon Melgen, according to affidavits obtained by the Washington Post. That lawyer has in turn identified a second Dominican lawyer who he said gave the woman a script and paid her to read the claims aloud. The first lawyer said he found out only later that the remarks would be videotaped and used against Menendez, the affidavits say.

In its November story, the Caller reported that the two women were represented by attorney Melanio Figueroa, but provided no details about this lawyer. And the Washington Post report did not mention him by name. Yet Figueroa does have a public profile. He was once an aide to a former president of the Dominican Republic whom Menendez had publicly criticized. This raises an obvious question: Was the Caller drawn into an a politically motivated scheme?

Continue Reading »

Read this article: 

What the Washington Post Didn’t Tell You About the Daily Caller’s Senate Sex Story

This entry was posted in alo, GE, LG, Uncategorized, Venta and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.